Bättre väder<3

Hejsan bloggen <3

jag vaknade 12 i dag för att anton blev sjuk :( de kommer alltid något ivägen när vi ska träffas :( inte kul

men i morgon åker jag hem till på fredag morgon och det ska bli 25 grader varmt i morgon gud vad skönt äntligen kommer värmen må jag säga(Y) nu ska de bli riktig sommar :D
nu ska man bli brun i år :D och på torsdag blire träning som jag inte varit på länge eftersom jag har varit jätte sjuk men nu är det övet (Y) 
nyss ringde min idrottslärare (kusin kusinernas mamma) och sa att de va sommarskola på tisdag :) hon blir engelska läraren för sommarskolan iår (Y) bra att ha släktingar som lärare ibland :D

men ska försöka nå mamma så jag kan komma hem i dag och fxa lite :D be pappa ställa upp stuttsmattan och test köra moppen så jag kan åka till farmor och ´farfar och klippa gräs och gå ut med hunden oftare och lättare :D<3

men ni får ha det bäst
// eran jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback