fint väder (Y)<3

hej bloggen<3

idag vakande jag av att mia rinde vid 11.10 någon gång och sa att sommarskolan börjar 10 i morgon :D och jag gick upp och jag var tydligen ensam hemma mamma o pappa jobbar och erik var och åkte cross med robin :D(Y)
men idag är de fint väder och de gillar vi :D<3 jag ska be pappa sätta upp stuttsmattan när han kommer hem från jobbet så man kan ligga och steka på den :D<3

jo madde kommer senare vid 4-elle halv 5 någon gång och sen sticker vi ut och springer runt långsbyn (Y) <3
nu ska hård träningen börja :D och föresten i mitt nästa inlägg kommer jag lägga ut de jag ska sälja ;)
du kanske är sugen på en el gitarr elle kanske ett rosa palystation 2 ? och kamera och massa grejer så håll koll när dom kommer ut :D ska köpa hund så behöver pengar till de så snälla köp och bidra till min hund :D<3

i morgon blire sommarskola sen cyklar jag o madde och går ut med farmor och farfars hund och solar lite vid båtbryggan sen springa en vända tror jag :D(Y) kanske ett bad elle så :D<3

men ni får ha det så bra i värmen ute i sverige :D<3
//eran jenny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback