hemma igen

Hej bloggen!

sitter här i lilla och tråkiga långshyttan är hemma med tvätt och städar rummet efter min bror varit här och stökat till -.-

men i morgon blire ockelbo och träffa moster och kusinerna och kolla ¨på kunga bröllopet på storbilds tv ;)<3
hoppas på bra väder bara :D<3

sen blire hem till hedemora igen såå skönt (Y)<3

söndag kommer nog anton till hedemora och träffar mig var några månader sen vi träffades :D


och brossan har köpt cross också :D(Y)

joo och snart kommer jag sälja lite grejer som jag inte använder längre som en el gittar och playstation 2 (rosa) och såna saker så håll koll på bloggen när jag lägger ut dom :D<3 berhöver lite pengar så jag kan förlänga naglarna och köpa ett bättre obiekt till kameran :D<3




Sjukt bra röst :) lyssna

// eran jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback