Ockelbo<3

hej bloggen :D<3

idag har det inte varit mycket jag blev väckt kvart i 9 av mamma för jag skulle fixa mig (Y) skit trött är man :(
men nu har jag min vita klänning på mig från konfrimationen och vita leggins och vit kofta och snart drar jag till ockelbo och kollar på bröllopet på storbilds tv och massa band som spelar och träffar kusinerna och moster :D<3

brossan är och åker cross och blir någon dag att följa med och ta kort när han åker :D fan vad nice de kommer bli :D<3

i morgon kommer anton och är med mig :D(Y)


Vad ska ni göra på Midsommar dåe?

själv ska man vara med madde och kanske anton i hedemora
först ska vi gå på fin middag ¨på akropolis där jag praoade förut (Y) jätte trevliga är dom må jag säga :D<3
sen blire att gå till midsommarstången och kolla när dom reser den och när dom dansar och sen gå på stan och sen kanske hem :D(Y) mormor o morfra är i väserås hos lelle och firar där tänkte åka jag också men stannar här i dalarna jag :D

På måndag skulle det blir toppen väder fy fan vad skönt 25 grader varmt och börjar bli frisk (Y) kan det bli bättre?
Mycket sola och kanske bada :D<3

jag lägger nog ut dom sakerna som e till salu denna vecka antar jag :D<3

// eran jenny♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback