Dop<3

god morgon bloggen ;D<33

idag klev jag upp 08.00 och har duschat valt kläder och håller på sminkar mig och ska snart fixa frissan sen sticker vi ifrån dalarna på Dop :D min underbara kusin Sam ska döpas i lingbo utanför ockelbo :D<333

kommer komma bilder från dopet har ju inte fått min system kamera än efter som jag måste vänta till efter komfan efter de är den persenten jag skulle få men men jag får ta gammla kameran och knaäpp kort :D<33

sen blire att madde kommer hit och 17.30 ska jag, benita och peter träna dom mindre barnen i judo och sen 18-3 har jag träning själv :D och peter min släkting som tränare :D<<333

madde älskling sover här i kväll :D<333 i mon drar vi ju på komfa läger i rättvik ;)<33 så kan inte blogga då förutom om inte någon har med sig någon data med internet i ;) haha men vi får hoppas de :D<<33

men nu måste jag fixa mig till dopet så ha det bäst och massa pussar till er<33

//eran jenny<3



Sam förra året<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback