god morgon :D<3

god morgon bloggen <3


nu har jag nyss vaknat och ska fixa mig och packa sen sticker jag på komfa läsning med massa roligt folk :D<3
nästa helg stcker vi som är på komfa läsningen ut på läger i 3 dagar till rättvik ;)<3 hihi så kul de kommer bli :D<3

sen efter jag har varit på komfa läsningen sticker jag hem till madde och sover och är med henne så kul kommer de bil <33 och vi har prao i två veckor kommer sakna alla kompisar men underbara madde och amanda träffar man efter som jag praoar med dom<333 hihi<33

men jaja jag har fått ny kamera efter som jag hade sönder den förra (A) hihi men sen blire spara till en system kamera elle om madde får en ny och jag köper hennes :D<33

men nu blire klä på  sig och dra till kyrkan så ha det bäst <333


//eran jenny <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback