God Morgon<3

god morgon bloggen!

klockan är 06.53 och sitter och äter glass för att trösta mig själv med något och ska snart klä på mig och sen sminka mig och sen dra på en till tråkig skol dag :(<3
sen blire att dra till stan och simmar ett tag med amanda och sen hem och plugga och sitta vid datan...


juste jag har hk prov i dag och jag kan typ inge :O<3 jaja de blir väll ig på provet dåe :(<3


blev inte ¨så mycket sova i natt :(<3 jag försökte men jag somnade någon gång vid 12 elle 1 kollade inte på mycket på klockan men jag e skit trött och jag hatar detta men vad ska man göra de är bara att fortsätta och kämpa. jag kämpar med madde vid min sida och de är jag glad över <3


nej nu ska jag fixa mig ha det bäst<3

//eran jenny



Kommentarer
sara

hoppas du får en fin dag. :)

POSTAT 2010-05-05 KLOCKAN 08:23:10
BLOGG: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback