hejsan<3

hej bloggen <3

idag blev de cykla till skolan och sen i skolan blevjag klar med no:n och lämnade in den 1 dag före än vad man skulle och de är jag glad över :D<3
fick beröm av engelska läraren för jag lämnat in extra uppfiter :D<3
jadu vad har mer hänt jo vi fick veta tat vi har prov den 27 maj i val och politik -.- jätte kul men har typ 10 sidor kvar av allt att läsa igenom såå kul xD 


på bilden av bildades jag av carro när hon blunda fint måste jag erkänna xD men sen skulle jag hem och underdagen hade skadan i ryggen förvärras så kunde inte cykla hem så pappa fick hämta mig xD<3

när jag kom hem så satt jag igång och gjorde so så jag fick undan lite sånt :D<33

sen hjälpte jag mamma och måla kontors skåpens dörrar gröna ;)<3 och pappa renoverade tvätt rummer blir riktigt nice de ;)<33


nästa vecka sticker vi ut på prao jag blir på hemköp hedemora med madde och amanda i 3 dagar och veckan efter de blir jag och amanda på akropolis (stavning) i 5 dagar riktigt trevligt :D<33

i morgon blire kanske till borlänge och shoppa komfa klänning och skor och kanske examens känning och skor ;) isåfall så slänger jag upp en bild på allt :D<33

//Eran jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback