hejsan<33

hej bloggen<3

förlåt att jag e dålig på uppdatera xD :D

men nu uppdatarar jag lite :D

idag blev de prao på akropolis till 13.00 sen drog jag till frissan i 4,5 timme de blev blondt och typ kort xD ;) men snyggt :D de va oskar som valde vad jag skulle ha för frissa de tog tid och kosta mycket men de var värt pengarna :D

i mon blire att ta kort vid 4 men slutar praktiken vid 2 elle halv 3 för jag ska hinna fixa mig :D<333

på fredag sticker jag till kupolen och fixar mina naglar och tå naglar :D<33

och på lördag blire träning med komfa gruppen och på söndag bliire konfrimation och då blire att jag ska sjunga solo och med madde :D<33


och måndag e de skola igen :(<33333

och föresten jag klipper mig hos lotta klaxman i långshyttan :D<33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback