hem kommen <3

kom nyss hem från kupolen i borlänge har shoppat de blev skor och en klänning och en kofta... ville ha ett par skor som var vit med lite gul ton i mon rosett back på skon skit fin... hög klack men de var bara snyggt men mamma lova att jag skulle få som nästa gång och en ny hand väska och en till klänning till skol avsluningen :D<3


men men i mon blir först åka till komfa läsningen med mickis och sen efter drar jag till madde och sover där :D<3 blir ensama hemma ;)<3 bloggar innan jag drar till komfan och sen när jag kommer till madde för datan blir ju med :D<3

hehe och joo nicklas anett och sara var med på talang såg jag :D<333 kolla in dom och sen måste ni rösta senare när man kan rösta :D<3333 

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/talang?videoId=1.1628390


bilder sen shopping rundan :D<3




kofa från ONLY  199,95:-






klänning från JC     229:-





skor från sko huset    299:-

// eran jenny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback