hemma igen nu dåe<3

hejsan bloggen<3


idag va jag på hemköp till 1 och de va kul :D<33 robin (mammas chef) skämtade som vanligt :D<33

sen 2 blev de läkaren de va dit jag skulle ;)<33 de va inte så kul men jag undersökte min ruuummmmpppa ;)<3
jag har en sprika som gör att det blöder och gör ont i min rumpa och sånt så jag gick medisin som jag ska ta regerbundet och sen ska jag se om de blir bättre men om de inte blir de så får jag åka tillbaka och försöka med något annat :D<33


haha men nu är livmordercancer sprutan beställd ;)<3333

hehe men i mon e sista prao dagen på hemköp och jobbar till 15.30 och börjar 07.00 hehe<333

men ha de bra nu ska jag gå och ta min medisin och sen lägga mig och smsa med anton som drar till spanien i mon :(<333 kommer sakna han :(<3333

men ha de bra och godnatt
//ERan jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback