hemma nu<3

hej bloggen<3

nu är jag hemma :D<3

skolan gick väll bra hade engelska förhör som jag hade glömt men jag var inte den ända :D<33 men gick väll så där <33 jaa och så klart kom en snygg elektriker till skolan och då ska ju alla tjejer kolla ;) haha de va kul <333

men på idrotten blev de fotboll utomhus och jag fick inte vara med så klart :( faan att man har ont i ryggen :(<3

men jag var linje som många mer ;)<33men på rasen så sparkade johannes på madde och madde blev så ireterad så hon drog ner han byxor xD hahaha såå kul asså :D<333

Shit vad blåsigt de va ute... de var perfekt grader och sol men så förstör vinden de :(<33

sen vänta vi på bussen i 30 min och sporthallen skulle så klart vara stängd :(<3  men stog där med madde, rasse. johannes, elin, amanda, linnea, krille, benita och elsa :D<33

men nu är jag hemma och ska typ sminka om mig och bädda sängen som jag inte gjort än (A)<33 men sen när mamma kommer hem så blire att dra sig till borlänge och kupolen för kolla efter komfa klänning och skor och om jag är riktigt snäll kanske jag får en ny hand väska (A) haha <3 och kanske något mer :D<33



vååååååår<3


//Eran jenny<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback