;P<3

hej bloggen <3


idag blev de skola och de va ju hemkunskaps prov och de gick väll så där :O<3 hoppas på minst ett g men vem vet ;)
sen blev det simma med amanda 0.5 km och sen en bastu och en lång dusch och sen fixa sig ;)

sen gick jag till bussen och lixom jag satt där själv och då kommer någon och bara går fram och tillbaka typ 10 meter framför mig och stirrar as mycket och lixom de va as obehegligt lixom han kunde inte sluta stirra heller och jag smsade madde och anton och anton va så snäll så han sa att jag kunde ringa han om den inte slutade ;)<3 men den där gick efter ett tag :D<3
anton är så snäll :D<33


men nu sitter jag här och lyssnar på musik :P<33


//Eran jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback