stolt<3

asså jag har inte sakt de till så många men jag vill ju att alla på bloggen ska veta allt om mig så klart så från och med nu får alla veta att jag är stolt bi<3

jag gillar tjejer och de står jag för fan men jag gillar även killar men tjejer har lika stor chans och dom kompisar som inte gillar att jag är det kan skita i mig för jag är stolt över den jag är ¨så är det bara så alla bi/lesbiska tjejer och även killar hör av er till mig för jag e singel så va fan väntar ni på ;)<33


0768144661 är mitt nummer för den som e intresserad och min msn är:   [email protected]


Stolt BI<333







Kommentarer
veronica

sexig, jag vill gärna ha dig <3<3

jag tar ditt nummer och ringer dig snart

POSTAT 2010-07-30 KLOCKAN 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback